Pages

Sunday, December 26, 2010

pengiklanan google adsense


BUAT DUIT SECARAONLINE.... satu ayat yang menjadi impian semua orang termasuklah frogos sendiri.
Sejak tahun 2000-an semua orang berlumba-lumba mencuba nasib di internet. Semua nak Buat Duit Online. Dalam banyak-banyak itu berapa % kah yang berjaya? Bagaimana mereka ini berjaya? Macam mana pula mereka  yang gagal...di manakah salahnya..hurm................

Sebenarnya nak buat duit di online ni kena mengikut langkah demi langkah. Banyak  yang perlu dipelajari. Bukan main terjah dan hentam keromo sahaje.
Hari ni frogos nak membincangkang pasal satu Ebook yang mungkin anda boleh baca, refer dan promote. Salah satu cabang buat duit online ialah buat duit dengan Adsense. Adsense adalah satu   IKLAN!!!!

Adsense ni merupakan satu program pengiklanan di bawah google. ADSENSE ini berfungsi apabila  anda memiliki blog sendiri dan menempel  iklan ADSENSE di blog anda. Jikalau blog anda itu bagus...visitor statistic meningkat  naik hari-hari maka kemungkinan besar anda akan memperoleh dan mendapat  wang yang tinggi. Caranya bila iklan adsense muncul dalam blog anda dan jika ada mana2 visitor klik iklan itu maknanya. anda akan memperoleh wang  dari situ.

Syarat utama nak buat duit online dengan ADSENSE ialah anda mesti memiliki blog  anda sendiri. Jika tidak di mana iklan iklan itu hendak ditempelkan.Jadi Ebook ini memang teramat sesuai untuk mereka yang baru hendak mengenali dunia blog. Pendek kata newbie. Inilah kumpulan niche yang paling sesuai untuk memilik buku ini.








klik pada pautan ini jika anda ingin membeli dan memperoleh info mengenanai dunia pengiklanan di google.Buku ini juga akan memberitahu anda lebih terperinci mengenai cara mendapat menarik pelanggan ke website dan blog anda.

No comments:

Post a Comment