Pages

Thursday, December 23, 2010

tips hadiah hari jadi (xoxo)

bile sebut pasal xoxo teringat akn kekasih hati sy sofea.pade suatu hari measge sy dan minx xoxo pd sy.sy pon mn tau sngt ape tu xoxo ,rupe rupenye xoxo 2 hug n kiss,,,pergh terkejiut beruk sy die minx hug n kiss
huhuhuh..lepas 2 smpai sekrng xoxo always be my reminded in my mind.Jadi terpikir sy suatu hr nanti nk kasi hadiah xoxo pade cik sofea ni.Heeehehehe xoxo mean jam jam jename xoxo ea..bkn hug n kiss.So sy kepinginan nak kasi hadiah jam yg lawa ni pd beliau..sangt lawa...

XOXO Women's XO114 Rhinestone Accent White Enamel Bracelet Watch



pade sape yg adeniat nk bg hadiah jam pd kekasih hati bole la kasi jam yg cntik ni pd kewek u all.Nan ti next year sy nak kasi this watch to my gf sofea..
hehehe..  tp kalu nak lg bnyk  koleksi jam pg la kat link ni, sume jenis jam ade:



No comments:

Post a Comment