Pages

Sunday, December 26, 2010

lelaki belum berpunya











Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Saudara/ri,

Saban tahun, apabila anda menghadiri majlis perkahwinan teman-teman, anda masih lagi 'solo'. Rakan-rakan lelaki yang lain sudahpun membawa tunang, isteri dan anak-anak tetapi anda dtang  melenggng tanpa pasangan. Jika diikutkan, anda lebih berjaya, lebih berkerjaya dan lebih kacak, namun anda masih belum berjaya merebut cinta dari seorang wanita!

Pada pandangan mata kasar, tiada apa yang menarik mengenai rakan-rakan anda. Walaupun begitu, mereka mempunyai rahsia 'tersembunyi' sehinggakan ada yang sanggup berkongsi kasih dan cinta dengan mereka! Ahh.. apa rahsia mereka sebenarnya?

Mengapa agaknya perkara ini terjadi kepada diri anda? Bagaimana rakan-rakan anda dapat memetik cinta dari gadis idaman mereka? 

mungkin buku panduan cinta lelaki yg ingin dipromotkan bg pihak frogos ini dapat membantu anda yg masihlagi single.mungkin ia juga dapt memperbetulkan apa yg kurang pada diri anda dan memperelokkan lg apa yg sudah perfect. Selamat membaca diucapkan.mungkin ini satu usaha yg dapat menemukan saudara atau kenalan saudari dengan gadis pilihan hati.

No comments:

Post a Comment